صافِ صاف

چیزایی که دوست دارم بگم

صافِ صاف

چیزایی که دوست دارم بگم

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام او

| Sunday, 24 February 2013، 07:36 PM

بعد از چند سالی که حس می کردم وبلاگ نویسی دیگه از مد افتاد و کسی با وجود فیسبوک و توئیتر دیگه به سمت وبلاگ نویسی نمیاد همین چند روز پیش نظرم عوض شد و دلم خواست دوباره وبلاگ راه بندازم.

2 تا دلیل داشت یکیش اینه که خیلی راحتتر از فیسبوک می تونم توش بنویسم و بیشتر و برام هم مهم نباشه که کی لایک می کنه و کی کامنت می زاره البته نمیگم اون بد هستش میگم اینجا راحت تر هستم. دلیل بعدی هم همین وبسایت بیان هست که هاست وبلاگِ و خیلی با فضای داخلش حال می کنم و شرط میبندم حرفه ای ترین هاست برای وبلاگ نویسی هست.

وبلاگ های قبلی با توجه به سن کمی که داشتم اکثراً وبلاگ های کپی از این ور اون ور بودن و رسماً خودم هیچ نقشی در مطالب نداشتم اما چند مدتی هست که دغدغه های جدیدی پیدا کردم. مسایل اجتماعی و فرهنگی و ناهنجاری روزمره زندگی که احساس می کنم باید در موردشون چیزی بنویسم. یکی از ایرادات بزرگ فیسبوک همینه که نمیشه توش مطلب جدی نوشت و باید همه چیز به سخره گرفته بشه.

به هر حال امیدوارم بتونم مطالب وبلاگم رو به خوبی به روز کنم و مشکلاتی که ذهنم رو آزار میده رو با شما درمیون بزارم.

شعر  

 

نظرات  (۳)

به سلامتی
مبارکه آقا
ایشالا همیشه پرمطلب باشه وبلاگت

آممدییضا سلام

بالاخره شمام با ماهای وبلاگ نویس همدرد شدی و دست از فیسبوکت برداشتی. باشه بذار منم دوباره بیام فیسوک تا مساوی بشیم.

 

در کل ما به همه ی بچه های خوب آب ارادت داریم( اییادت وای )

شدیدا خوب کردی اومدی وبلاگ .............. هوریا هوریاااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی